Arbete ute..........

Arbete ute i trädgården. Har inte varit tillräckligt duktig på att arbeta med tomten i år. Nyponrosorna växer långt ut på uppfarten och repar lacken på alla fina bilar. Nu är de klippta och uppeldade. Ingen bilåka alls igår lördag. Har inte heller haft någon lust till det. Känns så bra att arbeta och förbereda inför vintern så den bara har att komma.
 
Växthuset i sin vinterskrud !
 
Sitter och tittar på blocket bland Corvetter som ska säljas. Lite drömmar ¨poppar¨upp i min huvud. Har alltid drömmar som min favoritsyssla när jag tycker livet behöver få en ny vinkel, se det från ett annat håll. drömmar är gratis så länge man stannar i drömmarnas värld.
 
Min drömmar går ofta till att få mig engagerad i mitt arbete, men där kan jag inte skryta med att jag är duktig i att förverkliga dem. Nu är värmen iaf på i garaget, så snart kanske man känner lust att krypa in i garaget och arbeta när snön yr utanför.
 
 
Meckade lite ute i solen under sommaren, med inslag av regn...........idag kanske jag ska köra ut henne en stund. Vet att några ska ut och köra cruising, men jag är uppbokade för annat arbete idag.
 
Söndag idag och i morgon är det första oktober.............jag ska nog ha bilen påställd  en månad till.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0