Biltur...........


Biltur till Muskö för att hälsa på Roffe, Maggan och Ozzy. Inte med Corvetten utan med bussen !
 
Oj, vad fint det var ute i naturen när hösten är på väg och solen lyser.
 
 
Rena rama hälsoresan trots min förkylning med snuva och hosta. Som tur var kan man hälsa på vänner när man är ute. Vi satt i solen och fikade, Maggan hade bakat en underbar sockerkaka. De ska iaf bygga ett hus på en otroligt hög punkt. Flera meter över vattnet  :-)
 
Ozzy äter också blåbär......
 
Efter kaffe, sockerkaka och promenad till havet åkte vi till Micrum för att minnas..........tillbaka!
 
 
Där åt vi en glass och tog det lugnt! Sommarens andra GB-glass..........
 
Sen var det tillbaka genom tunneln............
 
Sen var det hem till Sofia som också är förkyld och kolla in hennes frys som har gått sönder, mecking igen ;-) Nej! Ingen mecking här inte, det blir till att köpa en ny! Sen hem, äta lite middag, städa ur Transporten och Toyotan. Dammsög och gjorde fint. Sen var vi och tankade min nya rally-bil, så jag kan köra hela veckan både hit och dit.
 
 
Dekaltrimmat, får se hur länge det sitter!
 
 
 
Lagade handskfacket med silvertejp ;-) ;-)  ;-)
 
 
 
Körde ett par tvättmaskiner och en brasa också..................myskväll!
 
 
Sovit som en stock i natt och känner mig klart mycket bättre. En lång arbetsvecka framöver har man.........får se om det kan bli en Lissma-kväll på tisdag. Måndag och tisdag ska visst bli sommar, vädermässigt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0