Nu är hon Hemma igen.............

Nu är hon hemma igen och de har bytt vattenpumpen. Efter felsökningen på verkstad så visade det sig att vattenpumpen var trasig. Nu är fixat och klart, tre års garanti på motor och maskin :-) Så härligt med maskinen på bänken. Det brummar gott om henne när bönorna mals och sen är det bara att njuta av livet...................gott kaffe i muggen.
 
Njuter av livet på flera sätt...................längtar till lördag. Då ska jag vara med några polare på Solvalla och kolla in STCC. Något både jag vill och som pappa absolut vill att jag ska följa med på. Han är så skön! Vi var alltid iväg på mässor och bilträffar när man var barn och det finns någon liten pappa-dotter syndrom kvar. Vi har verkligen samma intresse fast han är mer kunnig, jag mer tokig i vad jag både vill och önskar om jag hade pengar.
 
Igår bokade jag tid hos tandläkaren..................renovering av tänder. Spelade boll med killarna och fick en fotboll på kinden, bet ihop tänderna och pang! En lagnin drog iväg. Killen som sköt bollen blev ångerfull och jag sa att det är inga problem. Det finns de som har det som jobb/yrke att laga sådant som är trasigt, om man nu är tandläkare och lagar tänder eller mekaniker och lagar bilar. Renovering av det mesta som sagt var. Nästan allt går att laga......... Utom brustet hjäta...............det blir bara till det bättre med små sår som lever kvar.
 
Måste bara tillägga att det är så fint nu när hösten är här..................saknar min träning som bara den nu när förkylningen håller sitt grepp om min kropp, vill bara bli frisk.
 
Var i garaget igår och drömde mig bort...............torrkörde Svarten!
 
Ha det BÄST!!! Idag blir det en lång dag på jobbet. Börjar åtta och är klar vid halv nio i kväll.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0