En sväng efter arbetet blev det!

En sväng efter arbetet blev det!
 
Efter att arbetat klart och känner att ute är det som en sommarkväll bestämde vi oss för att ta bilen till Lissma. Träffade  en hel del Corvette-vänner där. Mycket bilar på parkeringen, musik och hamburger-grillning. Men vad tror ni händer? Vad händer? Något som hör denna sommar till !
 
Jo, regnet kom! ORKAR INTE!!! Varenda gång man tar ut bilen så ska den tvättas efteråt. JAg är så otroligt lesss på detta regnande. Det blev vild panik på parkeringen................någon tog upp cabben och andra slängde sig i bilen och åkte hem. Jag stannade kvar efter attt träffat Peter och pratade framtid. Fick lite tips och ideér.
 
Cabben upp, på en vacker blil!!  Regn igen ............
 
Min hade jag taket på så det var bara att låta regnet blöta ner henne!
 
När jag kom hem blev det till att tvätta bilen innan hon kördes in i garaget. För vilken gång denna sommar man nu får göra detta !!!
 
Idag är jag uppe med tuppen, full fart idag. Massor att ¨rodda hem¨!
 
En veckodag mitt i veckan som även kallas lill-lördag, ha enbra dag..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0