Ett ensamt skratt i garaget...........

Ett ensamt skratt i garaget igår morse. Efter lite löpträning så var det dags för ett par repitioner i gymmet.
 
Det är då jag upptäcker att det fattas en av vikterna i viktstället.Tiokiloshanteln är borta! Var är den ?
 
Jo, det är då jag börjar skrattar. Skrattar där helt ensam i garagetnär jag kommer på att jag använde den när jag limmade mittkonsolen på Corvetten i helgen. Använde den som tryck för att det skulle sitta bättre............limmet alltså!
 
Under Lördagen i helgen som var, fixade vi högtalare till C3an! Det blev så bra :-)
 
Nu sitter de där!
 
Knappt att de syns eller tar plats!
 
Igår var det sol på kvällen och om det hade varit Lissmadag eller Skanssundet dag så hade man varit ute och åkt. Men det var ingenting igår på södra sidan av Stockholm. Tisdagen som ar Lissma-dag var det regn hos oss på södra sidan av stan och ingen lust att åka ut med Corvetten. igår var det däremot fint, men bilen fick stå kvar i garaget. Det blev middag och sen soffläge, vet inte om jag har en infektion på gång i kroppen............ingen träning idag. Jo, lite..........två timmar idrott på skolan blir det!
 
Vad blir det i helgen? Skulle vilja åka och äta lunch på något mysigt ställe! Sol vill jag också ha!
 
Ha en bra dag alla min vänner................
 
Nu är hösten här! Så skööööööööööööönt! ............på ett sätt!
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0