Förkyld och kyla ute..........

Förkyld och kyla ute. Nu är hösten här och jag mår som en motor som har skurit. Går inte på alla tändstift heller. Allt är segt, jag är förkyld och snuvig. Vill bara ligga och sova i sängen, men så blir det inte. Igår var det idrottsdag som jag var arrangör till och Skoljoggen. Idag ska jag ha uteidrott hela förmiddagen.
Det blir att plocka fram den varma goa tröjan...................
 
Just nu skulle man bara vilja ta bilen och dra söder ut. Det gjorde Canadagässen igår kväll när jag var ute och gick, de samlades ett helt gäng av gäss till sin resa söder ut.
 
Vill ha värma just nu! Jag fryser............
 
Mössan på blir det också....................
 
 Kanske moppen till jobbet oxå  ;-)
 
 Ha ha , eller hur Öhrnen ???
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0