Från det ena till det andra.

 
Från det ena till det andra. Morgonen igår började med fika och snabb-bloggande. Satt sen i bilen från kvart över sex till tio i åtta då jag var framme hos min tandläkare i Solna. Hade trevligt sällskap i bilen på väg dit, pratade med Corvettevänner i mobilen, och då går tiden snabbt. Sen fixade jag två ärenden åt jobbet innan jag var  på jobbet. Åt lunch, sen på med regnkläder och sen ut i skogen. Utomhuspedagogik med barnen.....................så härligt i skogen. Här har hösten kommit. Hittade höst-kantareller och lingon...................
 
 
När jag kom hade det kommit ett paket från Norge och Maria. Små goda praliner som hon hade gjort. Jag lovar er att de var goda, smakade toppen efter middagen med stekt svamp, kött och lite vin.............Lill-lördag!
 
 
Vaknade idag till regnet som slog mot fönstret..................att det bara orkar hålla på så här!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna sommar går till historien som en av de som det regnade en hel del, eller hur???
 
Hoppas på sol mitt på dagen idag och bättre väder i morgon då det skulle kunna bli en fin höstcruising inne i Stockholms city med en hel del bilar. Sen ställer man av dem och in dem i garaget med pyamasen på.............bilen alltså!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0