fredag igår...........

Fredag var det igår, sista fredagen i månaden och självklart med regn under dagen.
 
Morgonen  tillbringade jag med dammsugaren efter kaffe och bloggande. Städade hela huset.......
Ett rum är nördigt Amerikanskt, men jag sov inte där i natt..........
 
 
Igår var jag och besiktigade Transporten och den var helt OK........ inget att slå ner på ;-) älskar verkligen min Transport också! 
 
 
Sen var det bus-dag på jobbet. Hade så kul och skrattade så mycket. Barn är härliga. Min dotter Sofia ringde och var så glad, sen fick jag SMS av Maria och hon var på väg mot Göteborg. Maria kommer hem nästa vecka...........det känns bra!  <3 <3 <3
 
Igår kväll åkte vi in till Sveavägen, nercabbat med full värme på. Hela himlen ovanför oss och månen. Så fint. Älskar att åka bil i Stockholm på natten, alla lysen och lampor.............kontrasten till landet  där jag bor där det inte finns gatulampor eller affärer den är STOR. Jag hade med mig mjuk pepparkaka och Lasse kaffe så vi tog oss en fika nere på Sveavägen där vi stog och pratade och tittade på de som gasade lite mer. Då dundrar Dennis förbi ...................WOW!!!
 
Hem till nattmacka och sängen. Nu på morgonen är tvättmaskinen igång och jag vet inte vad jag ska göra idag....
 
Har iaf köpt en Corvette till min samling..............
 
 
Ha en bra lördag.............hoppas på sol.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0