Känner lust............

Känner lust att fortsätta med bilprojektet nu. Skulle vara så häftigt att kunna besiktiga bilen nu på hösten och sen bara starta upp henne en vacker vårdag, eller varför inte en vacker vinterdag? Det är ju en veteranbil vet ja!
 
Men för två år sedan satt man där med rostig rutram och väntade på att det skulle komma en ny från andra sidan havet.
 
 
 
Känner glädje att jag har kommit så långt ändå med sparade pengar och den lön jag har! Ibland önskar man sig en egen sedelpress, då hade allt varit klart för länge sedan.
 
 
Mycket har hänt från den här dagen för två år sedan, men nu är jag så sugen på att sätta fart. Det känns så bra. Det kommer att hända något ganska snart, en härlig känsla faktiskt. Det är nog som så att det är lättare att känna lust till att vara i garaget ochmecka när höst-stormarna viner runt garageknuten. Idag ska det bli ett riktigt oväder på alla tänkbara sätt. Regn och rusk, blåst och kuling varning här och där!
 
Pratade med Ove igår och höstcruisingen till Strängnäs den 23e september. Det finns ännu platser kvar. Inte många anmälda, kan bero på att det blir höstcruising på lördagen till Wira bruk och Norrtälje.
 
I morgon ska jag till Jönköping..............ta bilen och dra på en långcruising. Solen ska visst visa sig från den fina/härliga sidan och de som befinner sig iStockholm och är med i klbben kan ta sig en fin tur till R-tune. Det hade iaf jag gjort om jag hade varit hemma och ledig från andra uppdrag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0