Klubbarbete igår kväll...........

Klubbarbete igår kväll från sex till kvart i nio. Pratá prata prata....................det är mycket som ska stämma. Lite imponerad av vissa saker. Andra saker får lov att lösa sig. Söndagen blir en härlig tur med bilen tidig morgon. Ut i landskapet på fina vägar och med solen från klarblå himmel hoppas jag. Höstcruising med Corvetten :-) och med en välplanerad dag !
 
 
Igår var det regn som mötte oss i höstens mörker och det ska visst bli lika idag.............
 
Jag vill inte ha mer regn jag vill ha en Corvette till ! Ska hämta en på posten idag som jag har beställt. En till Corvette till min Corvettesamling av 1:18 bilar..................
 
Ska hålla i arbetskvällen ikväll fram till åtta, var och handlade matrial igår förmiddag så nu är det finplaneringen kvar. Att jag orkar, nä det gör jag inte. Inatt var det någon som ringde och väckte mig vid ett och sen dummade sig min telefon. Den låg och burrade, jag orkade inte ta tagi det hela. Vaknade av burrandet flera gånger, som senare visade att den behövdes tankas. Tanka den med laddning, el och inte bensin..........
 
Ha det bra!               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0