Lördagsmys...........

Lördagsmys var det igår. Så underbart bra, ja rent av rent jävligt bra. Körde ut Corvetten ur garaget vid halv åtta på morgonen och solen var på väg upp. En riktigt fin höstmorgon.........
 
Redan i Södertälje får jag sällskap med en Porsche, han verkar gilla läget han också. Vi ligger och kör E4an ut och i Järna får vi sällskap av en BMW. Efter en stund drar Porsche-killarna iväg..................för tung blydojja för mig! Jag kör av och tankar. Vem tankar också???? Killarna i Porschen så klart ! Där står vi på bensinmacken och små-ler åt varandra utan att säga ett ord till varandra. Vi fårstår varandra ändå. Vad händer då? Killen i BMWn kommer också in för att tanka..............ännu mera leende på läpparna. Sen kör vi ut på vägen igen...............Porschen, jag och BMWn. Fick sällskap med dem ett tag sen hade jag sällskap i telefonen av några klubbkompisar.
 
Kommer till hotell och bara njuter av vädret och utsikten.............
 
 
Vilken fin höstdag, bara njuta av bilen och vädret hela vägen bort och hem!
 
Vet att mina klubbkompisar hade haft en bra dag i Stockholm med ett underbart besök hos R-tune. Synd att man missar sådant. Tycker ofta att det är ett härligt gäng som samlas på träffarna. Nästa helg är det två cruisingar i höstvädret.
 
Passerade en bro som endast var till för kor................tror jag!
 
Hemma efter 59 underbara mil, vill köra mer idag. Har legat i sängen och vänat......
 
 
.......väntat på att få gå upp och fika. Dricker något kosttillskott som ska vara bra för kroppen, den ska ligga och vila i magen tjugo minuter innan man äter frukost. Nu sitter jag här med datorn, bilderna, bloggen, temuggen och snart kaffemuggen. Förkylningen gör mig lat.............har inte tränat på länge. Skulle vilja provjogga lite idag.
 
Ha en skön söndag......................måste google in på STCC på Solvalla, är så nyfiken.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0