Lyckliga jag just nu............


Lyckliga JAG just nu. Ja det är så :-)   jag mår så gott.av att det finns personer runt omkring mig som är riktigt fina människor. Människor som bryr sig om annat än sig själva. Jag är så otroligt glad för det! Jag måste våga lita på det jag tror på, och lära miig att lyssna på de unika personer som bara finns där och förgyller min tillvaro och hoppas att jag förgyller deras tillvåro. Just det! Jag måste våga lita på saker, det var just det!
 
Jag skulle kunna ta min bil och åka två hundra mil, bara dra iväg och komma hem på fredag kväll, Cruisa omkring och bara njuta av livet, hösten, mina egna tankar och värderingar. Hemma till fredagkväll och LÖRDAG. Längtar till lördag redna nu!
 
 
Längtar till garaget och mecking nr jag nu ska få tid över till det. Men vintern är låååång!
 
 
Min älskade bil före lackering och renovering..................det är två år sedan!
 
Två år sedan.............vart tog tiden vägen? Jo, jag vet precis. Jag arbetar för mycket med allt jag tar på mig. Paddorna växer som man säger!!!!!
 
Igår var jag på arbetet från åtta på morgonen till kvart över nio.............inte klokt! Idag blir det shopping till arbetskvällen på torsdag, sen fredag och sen LÖRDAG. Saknar en viss person just nu! Vem ? Hemligt ? Kanske? Små drömmar är bra för alla, det finns de som redan längtar till lördagsgodis. Pär 6 år ?
 
Kram, kram ,kram..........till livet, till alla jag känner, till bilar ja till bilar. Jag pussar dem oxå ! Bilar alltså !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0