Puss och kram


Puss och kram.................äntligen. Har inte kunnat bloggat på flera dagar. Fick kontakt med blogg.se och nu är felet avhjälpt. Allt är flyttat till en ny server. Upplägget för inlägg ser helt nytt ut.
 
 
Mycket har hänt sedan jag skrev sist.............5 dagar sedan. Oj,oj,oj. Kaffemaskinen är ännu trasíg.
 
Corvetten gick igenom besiktningen med beröm godkänd i fredags och helgen var helt underbar.

Lördagen var jag hela dagen i garaget så nu är allt ljud inkopplat och de nya högtalarna jag köpt av Ricky sitter på plats, det blev riktigt bra.
 
 
Söndagen blev en dag på banan i Malmby...........kul som fan!
 
 
Nu ska jag snart ut i garaget och gymma lte, sen har jag möte på jobbet......ha en bra dag så kommer det mera på bloggen i morgon bitti.................puss och kram till livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0