Regn i natt igen.............

Regn i natt igen...........denna sommar går verkligen till historien. Det gör min kaffemaskin också  just nu! Den är verkligen trasig..............faaaan. Jag som älskar det nybryggda kaffet som man får från den. Mulligt skönt att sitta med bloggen och samtidigt dricka kaffe när regnet nu har slutat. Men så blir det inte numera på morgonen. Jag får brygga kaffe i vanliga kaffebryggaren och det är verkligen inte lika gott!!!
 
Hoppas att helgen blir bra med sol och lite fin värme, en härlig hösthelg vore trevligt. Ta ut Corvetten och åka till Ann om jag inte blir sämre. Har lyckats få en härlig höst-förkylning med halsont.............igår kväll kunde jag inte ens prata i telefon eller med någon över huvud taget. Så ont i halsen!!! Usch!!! Nu blir det ingen träning, kanske inte på hela helgen, men lite ¨bilbus¨kanske det kan bli. Jag har en plan!
 
Vi får se!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0