Sista fredagen.............

Sista fredagen i månad är det i dag. Om solen skiner  eller att det bara är uppehåll så är det Sveavägen som gäller! Jag ska dit in och cruisa lite, ett måste innan vintern kommer. Kom in du också !!!!! Vi träffas på Sveavägen, parkerar våra bilar och minglar runt lite bland vänner. Tar oss en tur med bilen upp och ner på Sveavägen.......................bara gillar läget.
 
 
Foto från Sista fredagen i september 2011..............
 
Igår bakade jag mjuk pepparkaka så det doftade gott i hela huset :-)  Då kom det in vänner som sa att det doftade så gott !!! och att det skulle smaka gott med lite kaffe ! Tur att jag bakade två stora mjuka kakor !!!
 
Helgen är lugn, ska ta hand om mina bilar, garaget och växterna ute. Ska inte göra något stort, bara softa runt lite. Har inte kollat in vädret för helgen. Som om det inte spelar någon roll denna helg.
 
Ska besiktiga Transporten idag, tvättade den efter arbetet igår och kollade alla lampor. Ska köra in den på bilprovningen vid halv elva idag. Får se hur det går !
 
 
Men har du inget för dig ikväll så ha koll på vädret med ena ögat.............
 
 
vackert väder = kör ut Corvetten och njut av sista fredagen i september månad.......vet att vi kan bli några stycken som vi pratat med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0