Skratt och underhållning............

Skratt och underhållning blev det igår eftermiddag, en mugg kaffe och bulla till.
Han är för skön vår klubbmedlem  :-)
 
Förmiddagen var seg men han göra mycket arbete med klubben, pratade med många klubbkamrater och mailade både hit och dit. Sen tog jag och fattade ett beslut som jag inte vet om jag gjorde rätt eller fel i. Men nu är det fattat och om ett år så får jag utvärdera och kanske kan jag ändra på det tillbaka.
 
Har dessutom fattat ett annat beslut och det blir som så på lördag. STCC på Solvalla, hur häftigt som helst! Något man bara inte kan missa. En heldag med pappa och polarna, pappa som väntat på detta i 40 år är som en sprudlande glad liten pojke.
 
Nu är det en ny vecka och den är full med måsten.
Måndag - handla mat = tråkigt
Tisdag - styrelsemöte på jobbet
Onsdag - telefonmöte med Ove och Ann-Christine
Torsdag - arbetskväll på jobbet
Fredag -  va???? tomt! Ladda inför lördagen kanske
 
Hejsan hoppsan! Nu är det dags för kaffet. Hoppas kaffemaskinen kommer hem idag.............saknar den !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0