Vilken sommar...........

Vilken sommar vi har haft och sen fortsätter hösten lika dant. Orkar inte! Igår hade vi arbetskväll och precis kvart över fyra började det att regna och hagla. Riktigt oväder och vad händer? En del av föräldrarna kom inte i ovädret, men vi fick så mycket gjort iaf. Mycket trevligt var det...
 
Och helgen!!!!
 
Lördag regn och kanske söndag morgon................vill inte. Orkar inte! Jag tror det är dags att dra sig inomhus i garaget och gå i ide. Ta sig en jävel och njuta av den värme som sprids i kroppen :-)
Hoppas på att det inte blir så mycket regn som prognosen visar. Jag vill ha sol och Corvette-åka, snart ska bilen ställas av och pyamasen ska på. Nä oktober månad kan bli fin den oxå, men i november ska hon ställas av.....
 
 
Jag är iaf på rätt sida av mittlinjen i mycket. det känns bra! Jag ska bara göra det jag vill göra och strunta i alla måsten. Det sista åren har varit så uppbokat med massa måsten. Måsten är och kan vara roligt i lagom stora mängder, men det är där som jag har mina brister. Att kunna se när det blir förmycket, så jag inte kvävs. Det är inte roligt.
 
Fick en inbjudan igår till en trevlig afton som jag inte kan närvara på för att lördagen redan är uppboad av annat :-(  så kan det vara !! Bit ihop och gå vidare!
 
ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0