Allt och inget.......

Allt och inget........ja så känns det just nu! Jag sliter lite hund just nu. Så mycket runt omkring mig så att jag inte vet var jag ska starta. Dygnets timmar räcker inte till. Jag behöver dessutom sova. Eftersom jag vaknar fem om morgonen, så är jag rätt trött på kvällen. Somnar så fort jag intar soffan.
 
Idag ska jag styra upp en hel arbetskväll  på jobbet. Ska vara arbetsledare för alla föräldrar som kommer och arbetar. Där står man i mitten av all röra och alla ropar - Elisabeth! Elisabeth! Elisabeth!
 
Jag behöver verkligen ett ¨brake¨, dra i handbromsen. Men så är det inte. Växlar ner och kör på! Kommer snart övervarva motorn och sen går växel-lådan sönder. Då står allt stilla!
 
Längtar så efter krokus och Corvetter om det är det som kallas vår. Nu ska visst våren komma nästa vecka. Tysklandsvärmen eller vad det nu hette?
 
 
Snart är det Sommarmöte med klubben igen! Corvetten ska dammas av och ny olja ska i. Jag har inte ens hunnit med det. Det är nog verkligen dags för VAB , vård av bil. Behöver arbeta hemmifrån så jag kan göra annat. Sådant jag inte hinner med annars. Om två veckor är det Valborg................
 
och om TRE veckor är det MALMBY......
 
 
Det är inte klokt att snön ännu ligger kvar........gör något! Ta bort kylan om nätterna, den är inte bra! Konstigt när de pratar så om denna globala uppvärmning, och så har vi det så kallt i mitten av April.
 
JA,ja det är bara att gilla läget och göra som Grabben i huset bredvid............cabba av, mössa på och jenkaren fram.
 
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0