Bäver....älg.....

 
 
På morgonen mådde jag som en prinsessa så jag snörde på mig löparskorna och drog halvmilen. Blev tvärskrämd i Lundby allé där en Bäver kom upp till ytan och plaskade två gånger. Han/hon var lite söt iaf. Hälsade på mig på sitt eget lilla sätt !
 
 
Sen hade jag en toppendag på jobbet. Mådde så bra och fick en hel del gjort. Tänkte åka till gymmet och köra ett pass, men vad fan. Jag har dubbdäcken på ännu så jag kände mig lite olaglig så jag åkte hem och böt däck på mina vinterbilar. Tobbe hjälpte till.......
 
Gamla rally-tårtan fick sommardäck på!
 
Men fan vad de satt fast. Tobbe fick använda gummiklubban..........hihihihi
 
Tyvärr går kortet inte att ändra till stående form, fattar inte varför????
 
 
Den är ännu skitig sedan helgen då vi var på Billingehus. Vi körde genom snö, snöslask, regn och sol. Den får sommardäcken på iaf och sen en tvättning när vädret tillåter. Idag så är det ändå regn och storm ute.
 
 
Gillar mina sommarfälgar fortfarande! Har säker haft dem i elva år............!
 
 
Luftade hjulen på Rally-tårtan. Den har jag mellan jobbet och hemmet och när jag ska slänga den på någon infartsparkering eller vid tåget. Bra att köra skit och saker i oxå! Startar alltid och går som ett litet troll på våra krokiga skogsväägar. Så bra!
 
 
Sen blev det tvätta händerna, laga mat och ta en kvällspromenad på en halvmil. Som en vårnatt ute....sov gott till klockan fyra i morse då migränen satte in. Nu har jag så ont i huvudet så det blir en dag hemma i soffa/sängen med vila............vill inte bli sjuk. Vi har en influensa på jobbet som börjar med ont i huvudet och illamående också. Så jävla sjukt eftersom jag mådde så bra igår.
 
Då var jag i skogen med barnen.
Jag lekte en tolvtaggare som släppte lite spillning på mossan i skogen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0