Dagdrömmer........

Dagdrömmer om mycket. Känns riktigt skönt. Tänk om jag bara hittade Anden i flaskan och släppte ut honom och fick önska mig det där konto-kortet som det alltid fanns en halv miljon på. Så fort man tog ut lite pengar så fylldes det bara på. YES! Vad läckert. Då skulle jag kunna ha en hangar med bilar för allt som jag skulle vilja ha och kunna uppleva saker med. Olka händelser i bilens underbara värld. Då skulle jag köpa en så´n här!!
 
 
Sen skulle jag köpa mig mark, anlägga ett racing-område med olika banor och öppna mitt Rocka-Billy café som jag önskat mig. Vet några personer som jag direkt skulle fråga om de ville arbeta hos mig. Efter arbetet är det fri körning på banan för anställda och fri meckarplats i hangaren. Vilken jävla underbar dröm. Nytt jobb! Ooooooooooops! Nu vaknade jag upp..............jag ska till mitt jobb och träffa alla underbara barn. De skulle kunna komma och hälsa på mig och få köra fyrhjulingar om jag böt jobb och drömmar slog in så de gick i uppfyllelse!
 
Ha en bra dag..................
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0