Drömmar, drömmer om..........

Drömmar, drömmer om............snygg kropp och att Corvetten ¨bara¨ var klar och att jag hade en Corvette till. Japp! Ja så kan det var i min lilla dröm-värld. Får inget gjort, allt är som ett segt jävla tuggummi. Vet inte vad jag vill och vad jag kan. Nu blev jag lite taggad igår att anmäla mig och köra fast jag bestämt mig för ett nej. Att inte köra, så ändrar jag mig bara för att någon säger något annat och ibland kan det vara som så att mina vänner vet precis vad jag vill och att jag bara behöver få den där sparken i baken så att det händer lite mera! Jag skriver nog förmycket om mina tankar på den här bloggen, men det är så skönt att få skriva av sig. Nu har jag suttit framför datorn sedan fem i morse och gjort massa arbeten som jag inte har gjort tidigare, På tal om tuggummi. Helt plötsligt så släpper det och jag bara får en massa gjort. Gjorde nu en sådan sak - massor gjort!
 
Igår vaknade jag vid fem som vanligt. När stog i köket och drack mitt kaffe ringde Maria, fan vad jag blev glad, rädd, snopen. Glad över att höra hennes röst coh att det inte hade hänt något. Kunde ju ha varit från lasarettet på ön, men så var det inte som tur var. Snopen över att få ett samtal så där mitt på morgonen från ett annat land. Saknar henne sååååååååååå mycket. Ska bli så skönt när hon kommer hem en stund, för hon sticker nog igen.
 
Efter fika och ha pratat med Maria så tog jag mig en löparrunda. Tog halvmilen och det gick riktigt bra, förutom att jag ramlade på en isfläck som det precis hade snöat lite på.
 
 
Efter löparrundan började jag att möbler om hemma, så Tobbe fick rycka in som hantverkare. Städade hela huset och tvättade kläder. Sen kom det mera snö!
 
 
Tog mig en eftermiddagskaffe och tände ett litet ljus!
 
 
Fick sedan en sådan lust att ta mig en promenad i snöyran, så det blev en halvmil till denna dag. En powerwalk! Hittade lite Tussilago som jag inte kunde låta bli att plocka, så de fick faktiskt följa med.
 
 
Var i garaget en stund och drömde om att allt det där skulle ¨bara¨ vara klart!
 
 
Efter middagen ringde Jerka och jag fick lite uppdrag..........kul!
 
Sen satt jag och surfade runt på nätet och drömde mig bort. Hittar alltid något att drömma om. Har drömt om en sådan väldigt länge nu.......en svart -64:a vore fint, med sidepipes......
 
 
Hittade en otroligt bra bild på nätet ..........
 
 
Ha en bra dag, nu är det måndag!!! En ny vecka.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0