Elisabeth, elisabeth.....

Elisabeth, Elisabeth.............har du sett Elisabeth. Hade varit kul att se hur många som ropade mitt namn. Jag var arbetsledare på en arbetsdag igår kväll. Så roligt! Alla ville ha arbeten att göra och jag satte dem i arbete i olika arbetsgrupper. Någon målade, någon snickrade, ved klövs, sopor kördes bort. Ja, allt hände. Så roligt........Kom hem klockan kvart över nio. Somnade i soffan och vaknade någon timme senare. Hade då kört hårt från fem på morgonen. Hur orkar man??? Dessutom vaknade jag halv fem i morse och pratade med Maria. Hon skulle dricka Champagne och ha lite mysmiddag. Tids-skillnad kallas det!
 
Nu på morgonen ska har jag städat huset, tvättat en maskin tvätt och gjort lite arbetsuppgifter. I morgon är det styrelsemöte med klubben. Kul att träffa sina kompisar där!
 
HA ha ha, hörde precis på radion att de har ställt in sommartidstabellen för båtarna i skärgården för att det ligger så mycket is kvar. Ja, vintern släpper inte greppet. I Göteborg och däromkring ska det visst snöa. Är detta Vår????
 
Nä man skulle vara en Stingrocka långt ner i havets djup............
 
 
Ska snart ta mig en löpar-runda. Det är avkoppling för mig!
 
Vet inte varför jag inte meckar klart min C3a. Borde verklige göra det. Det kan inte vara så svårt! Men det är det, svårt när man inte känner sig säker. Säker på hur det sista ska göras........jävla T-luckor säger bara!
 
Nä, nu får det vara bra på mitt skrivande. Tankarna bara snurrar, jag vill det och det och det och det. Så typiskt jag. Jag vill allt och sen hinner jag inte med allt.......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0