Har allt jag drömmer om............

 
Har allt jag drömmer om........
 
Snygg i lacken(solbränd)
Trimmad(vältränad)
Häftig 63:a(håller sig ung)
Ser fet ut(bra hållning)
Feta bildäck.........Ooooooooooops! Det vill vi inte ha!
 
Just nu är jag lite trött, trött på VAD vet jag inte. Får en jävla massa gjort på dagarna iaf. Vet inte hur jag hinner med allt. Kanske för att jag vaknar och går upp klockan fem. Somnar sen i soffan väldigt tidigt. Halv nio sover jag som ett litet barn. Vill hinna med mera, men på kvällen bara fryser jag och vill sova i min sköna säng.........
Idag blir det fullt ös igen! Har redan fixat en hel del, mer ska det bli.
 
Vaknade av de finaste ord en mor kan få.......fick de från Västindien, rakt in i min Iphone. Vilken bra start på dagen! Nu är det bara att växla ner och gasa på så går den här dagen fort som bara den, och mycket kommer att bli gjort.
 
Sofia och Maria..........LOVE <3
 
Nu är det -10 grader ute och jag ska vara ute hela förmiddagen. Hoppas att jag orkar med en sväng till gymmet ikväll. Skulle behöva trimma mina arm-muskler..............
 
Ha en bra dag................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0