Kvällslektyren..........

Kvällslektyren, kom med posten igår. Så mysigt att krypa ner i sängen under duntäcket och bara få njuta av lite bra läsning igår kväll.
 
 
Innan jag kröp ner i sängen hade jag dessutom hunnit med mycket efter jobbet. Träffat en pappa på jobbet för att planera det sista inför arrbetskvällen som vi ska ha i morgon. Det var inköp av virke, målarfärg, penslar. roller m.m.
 
Sen drog jag till gymmet, körde ett ganska hårt styrkepass. Skulle sen köra lite borta vid hantlarna men där tränade ett nykärt par som gjorde annat i pauserna än pustade ut. Tänkte jag kör iaf, och när jag kom dit så var det någon som ropade. Men HEJ! Tränar du här? Så jag fick också en kram och lite småprat med kärleksparet under träningen med fria vikter.
 
Kom sen hem, tittade på ett Tv-program som jag följer. Tittar inte ofta på Tv, men detta program följer jag. Handlar om personer som kämpar genom djungeln med olika handikapp. Sen var det dags för sängen.......................och tidningen! Har sen sovit som en stock under natten.........har träningsvärk idag. Så mys det också.....
 
Min lampa:
 
 
Min rosa Corvette:
 
 
Cool att ha i skala 1:1
 
 
Idag är det redan onsdag - ¨lill-lördag¨
 
 Jag mår bra, hoppas att ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0