Migrän......dag!

Migrän........dag! Igår hade jag ett helt fantastiskt underbart migränanfall. Det började tidigt på morgonen och sen bara ökade det. Fick lov att sjukskriva mig, det gick inte bara att gå till jobbet, trort tabletter och illamående. Tror jag har lite av sjukan på jobbet också. Ont i ryggen, höfterna, knasig mage och feber. Hade lite åt halsen också. Förstår ni vilken jävla dag jag hade igår. Dessutom blir man sjuk av att vara stilla och inte göra något. Lyckades gra lite skoljobb och det kändes bra.
 
Fick dessutom sms av Maria och höra om hennes bravader i utlandet.  Taxin som inte kom fast den var beställd, hittar inte passet osv. Tur att hon till slut kom med flyget till nya mål ut i världen.
 
Jag fick ett paket igår med en rosa Corvette 1.18 , den hade jag beställt alldeles själv, tyckte den passade in i min samling på två olika sätt.
 
 
Sitter i köks-soffan och längtar bara ut. Ut i det halvfina vår-vädret..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0