Stolt biltokig.......

Stolt, biltokig brud! Japp!!! Jag är jätte-stolt över att jag är biltokig. Man får tycka vad man vill, men jag har inget intresse för en hästkraft. Är däremot imponerad över de som kan och förstår dessa stora djur, jag känner mig lite och hjälplös! Igår var jag i ett stall med hästar, hundar och katter....................inte min grej alltså. Ville bara därifrån och är stolt över att jag trivs bättre i ett garage. Där luktar det desssutom godare. Doften av olja är så mycket bättre!
 
 
Att dessutom vår präst är så biltokig så att han skriver reportage i DN är coolt!
 
 
Igår morse var jag ute och löptränade. Tog halvmilen i ett svep, det kändes bra! Sen blev det en smothie ute i solen.
 
 
Borde lägga mer tid på polering och underhåll av min bil, men just nu är det träning på schemat. Det andra kommer sen................hittade tussilago i diket igår när jag var ute och sprang.
 
 
Idag får det kanske bli lite bilvård. Har kört sönder min pärla på tjälskadorna som finns ute på våra vägar. Idag så får vi snö, så solen kanske inte lockar mig så mycket till att vara ute, utan jag får ett par timmar i garaget istället. Det snöade i morse och jag fick springa min löparrunda i snö som föll från himlen. Vaknade fem i morse och satte igång med att städa kökslådor och har dessutom hunnit prata med Maria en sväng innan hon gick och la sig, jag går upp och hon går och lägger sig..................
 
Igår var det fullt med motorcyklar som körde och passerade på gatan utanför där jag bor! Våren ÄR på väg.......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0