Urladdat!

Urladdat! Ja, så var det. Varför vet jag inte, men efter lite laddning så startade hon. Skulle köra ut bilen men den var tvär-död. Något har hänt under april, för i mars så visade underhållningsladdaren på full laddning. Använde startboostern efter lite laddning så gick hon igån. Sen fick hon stå ute och gå en stund i solen. Pappa och Tobbe gjorde lika dant, fast deras bilar startade.
 
 
Pappa och mamma kom ut mitt på dagen för att jag hade köpt en present till pappa som han blev riktigt glad över. Fikade, kollad foton, berättade om vår semester, fixade med bilarna och sen grillade Tobbe kött och vi åt en supergod middag.
 
Nu är det två hela dagar att arbeta, sedan är det en helgdag mitt i veckan och påställning av bilen. Sen är det dags för premiärturen och lite roligheter nästa helg.
 
Ha en bra vecka, jag fryser här hemma. Sover med filt och duntäcke - hur ska jag klara mig. Vår semestervecka var iaf helt otroligt underbar!
 
Nu ska jag ut och ta mig en löpar-runda. Har arbetat lite nu på morgonen....Hadet........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0