Vykort...........

Vykort..........när fick man ett sådant senast? Nu får man MMS och mail. Ett gammalt hederligt vykort med posten, med frimärke och ett handskrivet meddelande är längesedan som man fick. Det värmer så i hjärtat på mig när man får ett vykort. Det finns liksom mer omtaanke i min värld när någon sänder ett handskrivet vykort. Visst är jag glad att det finns MMS. Utan MMS är livet ganska tråkigt, för hur kull är det inte när man sitter  möte och det kommer ett fint MMS på någon gammal fin race C2a??????Ja, allt blir både trevligare och gladare. Allt får liv och ljus. Tack alla underbara Corvettevänner som förgyller min vardag med MMS.
 
Ett gammalt vykort var det!
 
 
Jag är också med  ;-)
 
 
 
Fick bild från Maria igår............
 
 
Livet kan ju vara helt underbart för vissa. Vem vill inte vara på en strand i Västindien ????? Det är hon verkligen värd. Guld och silver till henne! Oj, vad jag längtar till att få möta henne. ( Mamma och pappa, ni kan nu se att hon har det rätt bra )
 
Jag ska ta mig en tur ut i luften och se vad som händer. Ha en bra dag..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0