ännu en ego-dag

Vaknade och mådde ganska risigt. Har min bättre och sämre dagar. Tog hand om mig själv, städade huset och fixade med mina citronträd. De har fått lite ohyra på sig så de behöver lite omvårdnad och kärlek......
 
 
Helt plötsligt gick solen upp.................och vad hände! Jag fick en sådan energi-kick så jag drog ut på en löpträning i denna kalla morgonen. Det var så halt på vägen så jag fick springa i diket........
 

Så fin löpträning.....
 
 
Fick en kick av det hela så jag drog hem i duschen och tog en spa-dag med bilen, shopping och inköp i Skärholmen, Botkyrka och i Kungens kurva. Var på flera ställen hela dagen och provade kläder, hämtade ut paket och fixade med både det ena och det andra. Vårdade mig själv. En ego-dag .............så roligt att köra bil i vackert sol-väder. Bara sitta med bra musik på radion och njuta av livet. Bilen & musik = helande för kroppen och själen. Blir liksom hel i själen.
 
Var inte hemma förrän halv nio. Tyckte det var roligt att tanka bilen till och med, tankade i Rosenhill och njöt av kvällen.
 
Väl hemma dumpade jag sakerna på golvet ...........
 
 
och började montera ihop min ljusstake...............den blev så fin!
 
 
Satt sen och bara myste i ljusets sken...........
 
 
Sen blev det ett..........nej flera glas vin. Gick och la mig lite rund under fötterna och...
 

Idag sitter jag och njuter av mitt köksfönster som har lite tema NYÅSAFTON.
 

Sitter och dricker kaffe och bloggar. Ska ta mig en löpträning, städa badrummet och hoppas på lite innehåll av dagen så man laddar batterierna. Kanske ska sova middag så att jag orkar med kvällen. Vi får se.......
 
önskar iaf ett gott slut och ETT GOTT NYTT ÅR till er alla från mig.....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0