En dag upp och ner.......

 
En dag upp och ner.....
 
Japp ! Så var det...........satt hemma, var inne hela dagen och städade kontoret. Tror du att JAG gillar papper så har du otroligt fel. Ingen träning, ingen mat på hela dagen. Orkade inget.....hela jag i en negativ spiral. Hatar att ta tag i tråkigheter. Åkte upp och ner hela dagen. Så fort någon ringde eller mailade blev jag glad -HAPPY. Sen tillbaka till papper, sortera och kasta. Slutade dagen med att kasta middagen i toastolen...............vilken jävla dag.
 
Idag mår jag bättre, hela kroppen och jag mår bättre. Tror min kropp är riktigt slut ibland. Den bara lägger av......alla olyckor man varit med om gör sig påminda. Ont i huvudet och nacke.............men idag blir det en bättre dag. Gårdagen slutade iaf bra och jag vaknade - HAPPY.
 
Sista lördagen på detta år ! Snart ett nytt år ............härligt. Det blir ljusare och snart är sommaren här, tiden bara rusar förbi. Kommer det verkligen att bli någon snö i år ? Känns som snart gör det desamma, damma av Corvetten och ut och åk - vet ja! låt sommaren komma. Va?? Är jag sjuk? Jag som gillar snön och tänker så! Va?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0