Hittade lite mer..........

Hittade lite mer..........hittade ett MMS i mobilen från Helene.
 
 
Pappa och jag under festandet i torsdags.........
 
Igår fick jag så mycket TACK av pappa. Han var så glad över alla fina vänner som kom och grattade honom och över mat mm. Att jag bara har full koll på allt som han säger. Hur hinner du med? det frågade han sig flera gånger under gårdagen. Kan var som så.............hur hinner jag med! Jo, jag hatar soffan, hatar TV och tycker om att göra saker. Så är det nog. I morse vaknade jag fem fast det är lördag och man får och kan sova. Bara vaknar och känner lust till att vakna och möta en ny dag. En dag som kan fyllas med vad som helst............
 
 
Nu har jag bloggat flera dagar denna morgon, kaffet slut, tvättmaskin klar, tvätten vikt.........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0