jaha då........

jaha då.........då var dat dags för vissa julförberedelser. Har suttit nu på morgonen och fixat några julkort. Lite onödigt kanske eftersom vi lever i denna cyber-värld. Social medier tar över allt. MMS och SMS och mail och chatt mm..............visst är det roligt. Igår fick jag ett chatt från en i klubben som jag absolut inte förväntade mig få en god jul hälsning ifrån. Visst blev jag glad.........toppen-glad. Han slutade dessutom det hela med kram. det betyder lite till. Att man är lite mer vän eller uppskattad som person...........
 
Jag skickar min julhälsning via cyber-rymden här...............
 
 
Igår efter jobbet så hade jag styrelsemöte hela kvällen, sen blev det sängen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0