Jul-lunch

Så här vill jag ha det! Men vi har visst en grön jul i år :-(
 
Igår hade jag en toppendag på jobbet. Var med barnen i skogen och hade lekar och frågetävling. Skrattade och njöt av livet. Så härligt med en skogspromenad på tre timmar.........bara mys. Kom tillbaka till jobbet med alla barnen och då var det jul-lunch. Så gott............fick sen jobba kvar fast jag skulle lämna verksamheten i tid. Hade planerat in julhandling innan jag hade bokat tid för lite ¨healing¨. Ibland måste man bara göra vissa saker för att bli starkare. Det kan vara allt från en tur med Corvetten till att dela en påse godis med en kompis/vän. Nu kan man ju inte ta ut Corvetten så jag bara satt och njöt av livet i min underbara Transport. Körde och körde. Hämtade styrka och hamnade på hemvägen mitt i en trafikolycka i Slagast backe. Fick verkligen en tankeställare på halt väglag och min olycka för ett par år sedan då jag voltade med bilen. Har problem med nacke och kropp ännu......
 
Man får väl nöja sig med att torr-köra en Corvette för att få styrka..........
 
............eller så får man göra som vissa andra personer gör. Trotsa vädret och bara åk!
 
 
Har nu på morgonen svarat på mail och skrivit till alla distrikt.
 
Har prata på chatten med Maria som kommer att dyka upp i Sverige i morgon eftermiddag. Längtar så att jag kan dö! Hoppas hon finner lycka i Sverige och stannar här ett tag............
 
Nu ska jag förbereda jul-lekar och långdans inför avslutningen på det här läsåret......
 
Julgranen hemma 2013
ha en bra torsdag....så hörs vi imorgon
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0