Juldagen

Juldagen....fy fan! Vaknade av att regnet smattrade mot fönsterbrädan. det här är intee roligt. Jag som verkligen vill ha snö. Hamnade i soffan med Maria och kaffemuggen, kollade repriserna som hon inte sett på Så mycket bättre. Sen vaknade Sofia och vi åt frukost tillsammans. Lugn dag....inte mycket att göra mer än att slappa och sova middag. Efter att jag sovit klart så blev det löpträning - det bästa på hela dagen. Efter duschen kostade jag på mig att ligga still igen och få lite massage.
 
Till middag - Julbord............sen somnade jag i soffan
 
Hatar slappa dagar, det händer inte mycket som får en att skapa energi.

 
Vaknade fem i morse, det känns bra. Har redan lyckats fixa lite mail och annat. Idag ska jag nog dra ut på REAn
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0