Julen närmar sig...........

 
Julen närmar sig med stormsteg. Jag har nog inte riktigt fattat att vi ska fira lucia i den här månaden, den här veckan Ja ! redan på fredag. Nu ska det julpyntas och tränas genrep av luciatåg och bakas lussebullar på jobbet. Fullt ös med julförberedelserna.
 
Igår morse var jag ute och löptränade igen, kördehalvmilen och det gick så bra! Är nöjd med mig själv. Kroppen är som en trimmad motor som jag brukar säga. Får den gå så bara fortsätter den att gå, ska inte stå stilla och vara orörd. Efter jobbet igår åkte jag till min lilla dotter och blev bjuden på en supergod middag.
 
Ikväll måste jag fixa lite klubbsaker och jobb vid datorn. Skickade över pengar till stora dottern så att hin kan beställa biljett och ta sig hem från Thailand. Hon har slut på pengarna.
 
Skulle vilja ha lite fest...........är så sugen på att boa in mig på en ort och festa och åka skidor. Lite party - party! Bara hoppa över vardagen och njuta av livet, fånga dagen som man kan säga.
 
Corvette-Nissa! Tomte-Nissa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0