Julhysteri ?

Julhysteri ? Nä, men arbetshysteri............igår var det utvärdering på jobbet. Hur ska jag hinna ifatt allt som mitt arbete kräver. Får ta min jul-ledighet till att arbeta för att få en bra start på 2014. Ska det vara så?
 
Igår kom lyckan tillbaka............till MIG! Min stora dotter Maria kom hem från sen resa i  Thailand, Bali och Gili. Kom hem brun som en levande pepparkaka.................
 
Nu är julen här! Vakande klockan fem i morse och nu är julskinkan är i ugnen, en stor skinka på 6 kg. Idag ska vi fixa gran, sill, pepparkakshus och lite annat julmys. Ska inte stressa iaf.Det som blir klart blir klart, det jag inte hinner med hinner jag inte med.............så enkelt får det bli. Maten, vänner och granen är viktigast.
 
 
 
GOD JUL      GOD JUL    GOD JUL    GOD JUL    GOD JUL    GOD JUL     GOD JUL
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0