Lördag den 8e december

Lördagen den 8e december. Vaknade före fem och låg i sängen ett tag och lekte med mobilen. Hittade en rolig app som jag kunde fixa foton i på olika sätt. Sen blev det dator och kaffe.......i köket!
 
 
Gick och la mig i sängen efter ett tag och somnade om. Sov fram till nio. Sen blev det duschen och full fart med lite olika saker.............
 

Satte upp skylten som jag hade tillverkat på fredagkvällen vid vägen uppe i Västerby.
 
 
sen åkte vi till Dalarö och julmarknaden där. Pimpade hästar, eller? Inte okey, eller?
 
 
Tog en promenad ner till vattnet, så fint!
 
 
Köpte en fin låda till mina glögg-flaskor :-)
 
 
Rensade bland mina biltidningar och kastade de jag inte ville ha!
 
 
Köptenya gardiner till sovrummet. Pimpat!
 
 
Hittade foton på mig på FB som Lasse hade lagt upp............
 
 
Längtar tillbaka till sommarmötet 2013 när jag ser detta..........
 
 
Efter mitt migränanfall så hamnade jag i soffan med en Whiskey.......
 
 
Hade en myskväll hemma i soffa denna lördag. Kollade Så mycket bättre.........
 
 
Tittade på film fram till tolv, det händer två gånger om året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0