Lördag den sista november......

Lördag den sista november.............uppe klockan fem och började med jul-städ. När klockan var nio hade jag både städat, skurat, polerat mässing, tagit fram ljusstakar, målat om adventsljusstake och pratat i telefonen.
 

Klockan tio drog jag ut på stan för att handla.........det var inte roligt. jag var liksom inte ensam och saker skulle inköpas...........tog min första julmust i bilen som en liten rast mitt på dagen.............
 
 
Hemma vid tre och fixade vidare med målningen av ljusstakar och pynta fönstren.
 
 
 

Höll på med städning fram till sex på kvällen, sedan blev det middag och Så mycket bättre. Mina vänner var på julbord i Stockholm, men inte jag................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0