Måndag morgon.........

Måndag morgon............och jag vet inte vad jag ska göra. Borde åka till jobbet men efter nattens mardrömmar så ska jag nog vårda min kropp. Ta hand om mig själv och fundera på livet. Köra ett träningspass och ta bilen och bara cruisa ut i höstvädret eller är det vårväder. Saknar snön så mycket! Mår inte bra utav det här! Men, men jag får ta det som lite träning att varav ner och inte göra så mycket hela tiden, men det är svårt. Blir stimulerad av att ha saker att göra och nu är det så lugnt denna jul. Tror jag var rätt trött och slutkörd när jag gick på jul-lov, hade inte mycket ork till annat än det jag måste och bara ville göra. Då var det jobb-träning-sova. Nu har jag tid över till annat som att ligga och läsa och kolla TV, fast det blir jag inte stimulerad av bara slapp och slö. Idag blir det ingen målning av Marias lägenhet, det vart det igår. Städar ut lite av julen hemma också. Rycker inte om rött när det inte är snö ute, men tända ljus i fönster är mysigt. De får nog vara kvar.
 

Ska fortsätta städa hemma fast det är roligare att städa borta.............
sen blir det en runda i Skärholmen centrum tror jag.....rea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0