Ny Corvette !

Ny Corvette ! Ny Corvette till samlingen, det känns bra. Köpte den på nätet och nu får den stå bland mina andra Corvetter. Önskar så mycket att jag fick ha dem inne i huset..............de får bo i garaget i ett skåp där. Det känns inte riktigt bra. De är så otroligt fina. Vill ha ett skåp till de inne i vardagsrummet !
 
 
 
 
Det är så fint nu på morgonen i vardagsrummet, man bara går upp och myser. Myser in julen som faktiskt är på väg.
 
 
Bästa julklappen fick jag igår, min stora dotter kommer hem från Thailand. En livs levande pepparkakstjej! Såg foton igår på henne och vi kommer att se ut som spöken bredvid henne - usch!
 
Igår morse var jag ute och löptränade i snöstorm, körde halvmilen och kem hem som en snögumma. Efter dusch och förberedelser på väg till jobbet vid åtta övergick snöandet till regn. Var ute igår från 08.20 till 14.30 - så mysigt! Hade lekar, dans, och åkte pulka ute i den lilla snö som finns kvar.
 
Igår kväll så kom en kille över som är otroligt duktig på datorer. Han har hjälpt mig att fixa lite program och att göra rensning på datorn. Har städat i hårddisken och gjort diskfragmentering, vilket tog hela natten. Så segt, sååååå mycket! Varit vaken ett par gånger inatt och startat om datorn och nu ska det väl ändå vara på topp!
 
 
Idag är det full dag på jobbet........sen får vi se vad som händer. Ska göra lite saker...........som är rätt roliga idag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0