Så sorgligt..........ingen snöstorm!

Så sorgligt att det inte blev snöstorm. Jag vill verkligen ha snö nu! Massor av snö och lite kyla. Skidåkning och pulkaåkning är något jag längtar till. Det kom lite snö vid tio-tiden igår och jag blev så glad...........'
 
 
Igår fick jag iaf skrapa fönster, frost på rutan.
  

Efter jobbet igår hamnade jag i samtal med kocken på skolan. Lugnt och skönt, avslappnat. Sen drog jag mig hemåt. Ensam hemma, skön kväll utan krav och måsten. Bara vara JAG. Satt i min lugna vrå och tog det lugnt. Pratade med en gammal vän - det var så trevligt och roande.
 
I helgen vill jag göra något roligt.......vad ska eller vad kan hända. Vill ha roligheter........utgång på Stockholm vore roligt.
 
Får väl ta mig ut i garaget och finna lite lust och ro. Kanske ringa en klubbkompis idag och fråga om lite meckartips. Ja, så får det bli! Sen ska jag ringa och fråga om färg mm.
 
Satt igår kväll och längtade efter att äga en båt igen. Saknar vår gamla Saltö 31.......
Har plast på väg numera..............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0