Snart är snön här!

 
Snart är snön här! Den kommer nog i natt..............som jag väntar just nu. Kommer det att bli snökaos???
Fredag morgon kan det finnas både snö och plogbilar och snökaos, strömavbrott och hela landskapet kanske blir vitt. Vad jag längtar.............
 
 
Midnatt råder, tyst i alla husen.............snart är vi kanske där!
 
Igår hade vi en bra dag i Ishallen, alla barn åkte skridskor och jag också. Åkte som en skridskoprinsessa..........sen drog jag till Sundbyberg och hämtade lite saker i förrådet. Träffade lite goa klubbkamrater. Lång resa , men värt besöket. Fick energi och två meck-tips. Hur bra som helst.
 
Mår så bra..............ha en bra dag och så hoppas JAG på en hel del snö. Stormen Sven!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0