Söndag den 1 december....

Söndag den 1 december, kaffe............klockan fem och första advent.........
 
 
 
 
Mysigt i alla fönster och mörkt ute............och DÅ!
Då startade julbaket............lussebulledeg och pepparkakor............
medan degen jäste så bakade jag pepparkakor i mängder............
 
'
 
Degen jäste bra!
 
Tycker om mina nya ljusstakar - ommålade :-)
 
Jul i köket denna morgon..........
 
Tände första ljuset.
 
Bakade Cheva-pepparkakor till en vän.

Sen var jag ute och löptränade.
 
Efter duschen blev det en stund i garaget. Hade en sak på bilen som jag inte var nöjd med. Nu rev jag ner det hela och gjorde om. Det känns så mycket bättre redan. Får fortsätta nästa helg,! Vi fick strömavbrott vid fem så det var bara till att sova middag. Ute blåste det storm.............
 
 
 
 
 
 
Söndag kväll.............mys-kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0