Alla hjärtans dag.............

Alla hjärtans dag är det idag. Vad kan hända då?
 
I tisdags kom det ett paket på posten.
 
 
en alla hjärtansdgs present till mig. Jag hade beställt den själv ! En pins med Betty Boop och en Corvette C4a, lite söt faktiskt.
 
 
Fick post i mitt postfack på jobbet av chefen. Hon vet vad jag vill ha! ( vi har bara känt varandra i lite över tre månader, och ändå vet hon!) Skulle vilja gå på en förläsning med honom om träning och hälsa.
 
 
 
Jag vet vad jag behöver mera, en sommar i min Corvette C3a! Nu står hon där utan huv och bara väntar...........
 
 
Igår var vi i skogen och körde skott kommer! Det är när man springer in under ett träd och drar i grenarna så att all snö faller ner på den som är under! Som ett snö-regn!
 
 
Det behöver man också. En härlig dag i skogen med snö-regn. Idag undrar jag hur min dag ska sluta. Har så otroligt ont i huvudet, vakande redan vid tre i natt men då orkadde jag inte röra  på mig för hadde jag spytt! Nu sitter jag här och förbereder mig.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0