Åren går................

 
Åren går och går, modeller kommer och går. I helgen ligger C7an i fokus. Tror vi kommer att få se en hel del bilder när vi besöker Täby. Nutte har varit och spanat in den nya modellen i USA och har kanske med sig lite foton och en och en annan kommentar till C7an.
 
 
Själv tycker jag C7an är så otroligt snygg. Tycker att lysen är helt okey fast de inte är runda utan ser mer ut som Camaro-lysen efter olika kommentarer. Men,men..............vill man kan man ju köpa en ny bakdel med runda lysen. Finns som tillval ! Bra va? Klart att Corvetten har ju alltid haft runda lysen som sin grej, men efter sextio år kan ju en ansiktslyftning kanske behövas?
 
 
 
Kanske det finns en jubileumsbil hemma hos dem i utställningshallen. Vem vet?
 
 
Corvetten fyller 60 år och det firas med en jubileumsCorvette. Tänk om man kunde samla på dessa i skala 1:1. Fan vilken dröm. Ett stort garage med olika modeller och med vissa jubileumsbilar...............bara så där. Lite pengar över och som en fritidssyssla. Var kan jag finna min oljechejk? Jag får leva i verkligheten och nöja mig med min vardag så det får bli i skala 1:18, men i min drömmarnas värld finns det en annan variant på vad man kan äga och ha. drömmar kan vara helt fantastiskt underbara. Gick här för en stund sedan och drömde mig bort då jag började storstäda husen före klockan sex på morgonen. Nu ska jag fortsätta med städningen och kalak av kaffemaskinen så jag får lite gott kaffe till min fortsatta sädinsats, sen blir det en långpromenad.
 
Jobbar tillhaalv fem idag och ska se till så att det finns något fredagsmys hemma ikväll. Inte ofta att jag gör det. Inte min grej liksom!
 
Ses kanske i morgon.................kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0