Bensinstopp!

 
Bensinstopp ! Har glömt att tanka på ny bensin. Nu är det kört, får nog ta mig en dag i garaget i helgen och jobba på Svarten så jag får lite energi. Jag är helt slut nu. Har ingen ork till att göra något och igår kom tanken på allt möjligt. Varför går man och lyssnar på allt skit som kommer ur folk?
 
Gräv ner allt i jorden...................och  hoppas att det försvinner.
 
 
Hittade iaf en tävling som jag ska anmäla mig till som skulle passa riktigt bra just nu.
 
Dagens ljus var iaf igår kväll när Andreas ringde. Blev så otroligt glad.
 
Nu längtar jag till lördag eftermiddag och filmvisningen i Täby. Titta runt på lite vackra bilar och drömma sig bort. Skullle kunna tänka mig ha en egen liten ande i en lampa. En ande som kunde uppfylla tre av mina önskningar. Nu har visst klockan rusat iväg. måste hoppa i duschen. ha en bra dag.............kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0