Frukostkompis!

 
Frukostkompis denna morgon. Torsdag och sol ute. Jag är ledig idag!!!!!
 
Igår var jag och åkte skridskor
 
 
....sen var det halvmilen när jag kom hem från jobbet det var en fin kvällspromenad. Solen gick ner och färgade hela himmlen röd.
 
 
Pratade med klubbkompisar hela kvällen igår och lyckades på det sättet att vara vaken till tio. Somnar annars vid åtta på kvällarna. Var vaken tidigt i morse, nu ska jag ut och gå min morgonpromenad. Har pratat med Jerka precis och han vill ha mig som parkeringsvakt på en träff i maj. Det ska bli kul och få hjälpa till med det.............! 
 
Idag är det MARIA dagen, grattis Maria.
 
Maria och jag i Rättvik 2011
 
 
Puss från din mamma! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0