JAG dööööööööööööööör...............

 
 
 
Jag dööööööööööööööör av mina känslor som XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX...........
 
Oj, oj Oj!!!!!!!!!!!!!!! Vilka bilder......................
 
Nä..............Tillbaka i vardagen...............Nu!
 
Igår hade jag en toppendag i Jönköping med de andra i styrelsen. Vi har ett otroligt bra samspel och lirar mycket på samma planhalva. Mycket fick vi gjort och planerna ligger mycket på sommarmötet. Svårt att hitta ställen som rymmer 600 personer för mat och logi. Men det blir Billinge i år.
 
 
Åkte med Pabo ner, en lugn säker förare. Bara njöt av färden genom ett vackert vinter-Sverige, solen vägarna och naturen. Hoppas han inte fick ont i öronen efter att suttit med mig i 60 mil. Vem fan orkar höra på allt jag babblar om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0