Köpte en ny pyamas............

Köpte en ny pyamas till min Corvette igår. Det var C4:an som hade någon gammal pyamas i form av lakansväv, så nu var det dags för en ny till den bilen. Hittade ett på Blocket, där man kan hitta det mesta. Bastämde tid med honom på OK i Västberga efter jobbet. Snöslask och skitväder var det denna kväll i trafiken.
 
 
Snabb levernas och bra köp allt i en liten påse!
 
 
...............han hade en kille som röck i det från Spaninen som bara ringt och sagt............- Skicka det med posten. Men jag han före.....hihihihi.
 
Pratade med bil-lackeraren och huven ska nu in på måndag. Så skööööööööööööööönt! Äntligen har jag tagit tag i den ¨paddan¨. Paddor är elaka saker som ligger över en och som kan vara jobbiga att ta tag i , men när det är gjort så mår man så bra! Så på måndag morgon vet jag vad jag ska göra.
 
I morgon är det GoCart och middag på Hard-rock...........jag längtar.
 
Ska ut och kolla om pyamasen passar på bilen. Börjar sent idag. Ska ta mig ett träningspass i garaget för skidspåret har försvunnit under all snö så det blir till att spåra ett nytt! Kanske skidor ikväll eller i morgon innan Go-Carten.
 
 
Idga är det fredag...............härligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0