Letade efter bilden igår..............

Letade efter bilden igår men kunde inte hitta den! Ni som känner mig vet att jag fotar en hel del och min dator är just full med foton. Ibland kanske inte helt sorterade efter någon logisk ordning.Så därav svårt att hitta det man söker...............men här är fotot!
 
 
Igår var det en seg morgon och en seg dag...........ingen träning, usch vad tråkigt! SÅ blääääää............vill vara i farten men nu har jag tagit det lugnt ett tag.
 
Igårkväll ringde en Corvettekompis och sökte Elisabeth........! Ja, men det är ju jag! Fan vad du låter ! Jag låter som en hel karl. Eller som om jag druckit whiskey i mängder...............blev iaf väldigt glad eftersom jag inte hört något från honom på länge. Han snackade om någon gas ;-) ???????????
 
 
Vaknade fyra i morse och ska om någon timme åka vidare mot Jönköping. Styrelsemöte idag! Trots att pärlan är en pärla efter gårdagen så ska jag samåka med Pabo ner till mötet. Spara på bensin och klart mycket trevligare att ha någon att prata med. Tar man Corvetten så vill man ju vara ensam..................
 
September 2012
 
Här ska jag avar idag! Träffa styrelsekompisarna.............möte, möte, möte.
 
............men idag blir det en vinterbil. Så blir det! Lyckos de som kan åka till Sumpan och vara med Oldies-träffen idag! Jag vill också dit!!!!
 
Ha en bra dag, nu ska jag hoppa in i duschen. Har varit vaken sedan fyra så nu har jag fikat och bloggat klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0